ליווי וייצוג מול הבנקים

ליווי וייצוג מול הבנקים

הבנקים הם השותף החשוב ביותר לכל עסק. עם זאת, הם יכולים להיות שותף שקשה לעבוד איתו לכן צריך ליווי וייצוג מול הבנקים. הבנקים הם שמרניים וזהירים, מה שעלול להקשות על קבלת ההלוואות הדרושות לך. תפקידו של נושא משרה מלווה הוא לתת תמיכה לחברה בהתנהלותה מול בנקים ומוסדות פיננסיים אחרים. הם עוזרים לחברות להבין את תהליך אישורי ההלוואה, לנהל משא ומתן בשם החברה, ומבטיחים שכל המסמכים תקינים לבדיקת הבנק. ובנוסף הבנקים מחפשים יותר שקיפות ואחריות מהעסקים שהם עושים איתם עסקים. בנקים רוצים לדעת איך העסק פועל, מהן התוכניות שלו ואיך הוא יוכל לתמוך בצמיחתו. הבנקים רוצים שלקוחותיהם יוכלו לספק מידע זה בזמן, כך שהבנקים יוכלו לקבל החלטות אם הם רוצים להמשיך לעשות איתם עסקים או לא. ליווי עסקים מול הבנקים חשוב מכיוון שהוא מאפשר לחברי הצוות הפיננסי של הבנק לראות מה הלקוח שלהם עושה ביום יום. זה מאפשר להם לוודא שהם מבצעים השקעות טובות וגם עוזר להם לראות אם יש בעיות בתוך החברה.

השאירו את פרטי הקשר שלכם ונחזור אליכם בהקדם כדי שתוכלו לקבל סוף סוף שליטה פיננסית

יתרונות בליווי וייצוג עסקים

היתרון העיקרי בליווי ובייצוג עסקים מול הבנקים הוא בכך שהם מסוגלים להשפיע לטובה על העסק שלהם. הם יכולים להפחית את משך הזמן שלוקח לקבל החלטה לגבי בקשות ההלוואה שלהם על ידי מתן מידע מדויק על החברה.

כמה יתרונות נוספים כוללים:

– עסקים יכולים לקבל גישה ליותר הלוואות עם תעריפים טובים יותר ממה שהייתה להם גישה אחרת.

– הם יכולים לקבל הגדלת מסגרת האשראי ואפילו הארכת הלוואות, מה שיוביל אותם לרווחים גדולים יותר.

– הם יכולים גם לנצל הזדמנויות הלוואות זולות יותר, במיוחד כאלה שאינן זמינות לעסקים רגילים.

חסרונות בליווי עסקים:

– הבנקים לא יציעו הלוואה אם הם מרגישים שהעסק מסוכן מדי או שאין לו מספיק בטחונות.

– הבנקים ידרשו ניירת רבה שיכולה לקחת זמן לעסקים קטנים.

– הבנקים ידרשו מידע רב כמו החזרי מס, דוחות מבוקרים, ציוני אשראי אישיים וכו', מה שעלול לקחת זמן גם לעסקים קטנים.

– הבנקים עשויים לבקש ריבית גבוהה יותר ממה שאתה מוכן לשלם

ליווי וייצוג מול הבנקים – שיקולים שצריך לקחת לפני הליווי

הכניסה לעולם הליווי והייצוג של עסקים מול הבנקים היא משימה לא פשוטה. יש הרבה שיקולים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, חשוב להבין עם איזה סוג בנק יש לך עסק. לחלק מהבנקים יש דרישות ספציפיות שצריך לעמוד בהן כדי שיחשבו על החברה שלך להלוואה. שנית, חשוב לבחון את מצבה הפיננסי של החברה שלך ולהחליט אם יש לך מספיק בטחונות או נכסים שיכולים לשמש ערבות להלוואה.  שלישית, חשוב לדעת כמה כסף אתה רוצה מהבנק ובאיזה מסגרת זמן אתה צריך אותו. רביעית, הבינו כמה כסף יחזור מההלוואה הזו – אם הסכום עומד לעלות על ההוצאות שלכם אז אולי יש בעיה בקבלת אישור להלוואה זו וגם אם אין אז זה עדיין ישפיע על תזרים המזומנים שלכם שלילי ויש לקחת בחשבון גם לפני הגשת הבקשה

מהי תוכנית עסקית?

ישנן דרכים רבות שבעלי עסקים יכולים לבקש עזרה בעסקים שלהם. אחת הדרכים הנפוצות ביותר היא באמצעות תוכנית עסקית. תוכנית עסקית מספקת מתאר מפורט כיצד חברה מתכוונת להרוויח כסף, מה היא צריכה מבחינת מימון ומה היא הייתה רוצה להשיג. הוא כולל גם מידע על חזון החברה והצהרת הייעוד.

השלב הראשון ביצירת תוכנית עסקית הוא זיהוי קהל היעד שלך. עסקים חייבים לזהות מי הקהל שלהם וכיצד הם יוכלו להגיע אליו. לאחר שזיהית את הקהל שלך, עליך להעלות כמה רעיונות כיצד תוכל להגיע אליו ביעילות. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של תוכן או אסטרטגיית שיווק היא הטובה ביותר לצרכי החברה שלך, כמו גם את העלות הכרוכה בהגעה לקהל היעד שלך.

ליווי וייצוג מול הבנקים – חוסכים לכם טרחה וכאבי ראש

הליווי והייצוג העסקי מול הבנקים היא משימה קשה לרוב העסקים. הבנקים לא תמיד מוכנים לעבוד עם עסקים קטנים, ולבעל עסק יכול להיות קשה למצוא את הזמן להקדיש למשימה זו. זה המקום שבו מומחים בפיינאלי קונטרול נכנסים לתמונה ובאים שימושיים. הם יכולים לדאוג לכל המשימות המייגעות הנדרשות לכתיבת בקשה להלוואה או כרטיס אשראי, כדי שבעלי עסקים יוכלו להתמקד במה שהם עושים הכי טוב – לנהל את העסקים שלהם.

אודות הכותב/ת

Picture of יוליה לוי - מייסדת ומנכ"לית

יוליה לוי - מייסדת ומנכ"לית

יוליה לוי, היא יזמת, אשת עסקים ורואת חשבון מוסמכת בישראל וארה"ב, עם ניסיון של כ-20 שנה בתפקידי ניהול וחשבונאות בכירים. בעברה, כיהנה בשורה של משרות מפתח בפירמות רואי החשבון המובילות בישראל ובארגונים נחשבים, ביניהם: EY ודלויט. כיום היא משמשת במקביל לתפקידה ב-Finally, כדירקטורית בחברות ציבוריות בישראל וכחברה במועצת קופת החולים מאוחדת.

תוכן עניינים
Picture of יוליה לוי
יוליה לוי

מומחית לניהול פיננסי אסטרטגי והשבחת חברות

תכנים פיננסיים מרתקים מחכים לך בניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן