הרצאות והדרכות פיננסיות

הרצאות והדרכות פיננסיות

הרצאות והדרכות פיננסיות חיוניות למנהלים. הם עוזרים להם לפתח את כישוריהם בניהול פיננסי. המפתח להצלחה הוא להיות מסוגל לנהל את הכספים שלך בצורה טובה. זה אומר שאתה צריך לדעת כמה כסף יש לך, למה הוא משמש ולאן הוא הולך. מנהלים יכולים לצבור ידע רב מההרצאות וההכשרות הבאות:

– איך לנהל את הכספים שלך – מה ההבדל בין תזרים מזומנים לרווח? – למה חברות צריכות מאזן?

השאירו את פרטי הקשר שלכם ונחזור אליכם בהקדם כדי שתוכלו לקבל סוף סוף שליטה פיננסית

הרצאות והדרכות פיננסיות גם לעובדים

הרצאות פיננסיות והדרכות לעובדים הופכות לטרנד פופולרי במקום העבודה. הסיבה לכך היא שחברות רבות רוצות לוודא שלעובדיהן יש את הידע בנושאים פיננסיים. הם גם רוצים לתת להם את ההזדמנות ללמוד ממומחים בתחום ולקבל הבנה טובה יותר של איך דברים עובדים. ההרצאה תהיה דרך טובה לעדכן את העובדים שלך במגמות הפיננסיות האחרונות, והיא גם תעזור להם להבין את ערך ההשקעות שלהם. מגמה זו אינה מוגבלת לחברות בלבד, אלא כוללת גם אוניברסיטאות ומוסדות חינוך אחרים. לדוגמה, אוניברסיטאות רבות החלו להציע סמינרים פיננסיים לסטודנטים המעוניינים ללמוד על מימון אישי או השקעה.

מהם הסוגים של ניהול פיננסי?

ישנם סוגים רבים של ניהול פיננסי. חלקם קשורים למימון האישי, בעוד שאחרים קשורים למימון העסקי.

1) ניהול כספים אישי: סוג זה של ניהול עוסק בעיקר בניהול הכספים האישיים שלך. הוא מכסה מגוון נושאים כמו תקציב, חיסכון והשקעה.

2) ניהול כספים עסקיים: סוג זה של ניהול עוסק בעיקר בכספים העסקיים הכרוכים בניהול התקציב וההשקעות של החברה שלך. זה כולל גם תכנון להשקעות עתידיות והוצאות אחרות עבור העסק שלך.

3) ניהול סיכונים: סוג זה של ניהול עוסק בהערכת סיכונים ואסטרטגיות הפחתת סיכונים שניתן להשתמש בהן בכל תחום או תעשייה.

4) ניהול הקצאת נכסים: סוג זה של ניהול עוסק באופן שבו עליך לחלק את הנכסים שלך בין סוגי נכסים שונים כגון מניות, אג"ח, נדל"ן, סחורות וכו', על מנת למקסם את התשואה על ההשקעה.

איזה מיומנות צריך?

השאלה איזו מיומנות היא הטובה ביותר למימון היא ויכוח עתיק יומין. יש אנשים שטוענים שמיומנויות כמותיות הן הטובות ביותר, בעוד שאחרים מאמינים שמיומנויות תקשורת הן המפתח בתחום זה. הוויכוח לגבי איזו מיומנות עדיפה למימון יכול להיות ארוך מאוד, וייתכן שזה נראה כאילו אין תשובה חד משמעית. אבל דבר אחד שכולנו יכולים להסכים עליו הוא ששני מערכי הכישורים חשובים שיהיו כדי להצליח בתחום הזה.

איך הופכים לטובים בתחום הפיננסי?

תעשיית הפיננסים מתפתחת ומשתנה מדי יום. זוהי אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם, והיא מהווה מסלול קריירה מרגש למי שרוצה להיות חלק מעולם בקצב מהיר. ישנן דרכים רבות להתחזק בתחום הפיננסים, אך כדאי להתחיל וללמוד כמה שיותר על התעשייה. אתה יכול לעשות זאת באמצעות קריאה, השתתפות באירועים כמו כנסים או סמינרים, ויצירת קשרים עם אנשים בתחומך. כדי להתחיל במסע שלך להפוך לאיש מקצוע חזק בתחום הפיננסים, שקול את השלבים הבאים:

1) קראו מה הם סוגי ההשקעות השונים

2) השתתפו בכנס או סמינר שבו תוכלו ללמוד על מגמות חדשות ולשמוע ממומחים

3) רשת עם אנשים שעובדים בפיננסים

הרצאות והדרכות פיננסיות – למה חשוב ללמוד את הנושא?

עם כמות המידע הפיננסי שזמין לאנשים, חשוב להם להבין איך הכספים עובדים בעבודה. על ידי ידיעת אופן הפעולה הפיננסי, אתה יכול לקבל החלטות טובות יותר שיועילו לקריירה שלך ולחברה שלך.

כמה מהיתרונות של למידה על פיננסים בעבודה כוללים:

– הבנה טובה יותר של מצב החברה שלך מבחינה פיננסי

– לדעת על מה עליך לעבוד כחבר צוות או כאדם פרטי

– כישורי קבלת החלטות טובים יותר

הרצאות והדרכות פיננסיות – למי חשוב ללמוד על פיננסיות?

במשך תקופה ארוכה, הצד הפיננסי של העסק הושאר בידי סמנכ"ל הכספים. עם זאת, בשנים האחרונות יותר ויותר חברות החלו להכיר בכך שפיננסים זה לא רק כסף. החשיבות של למידה על כספים בעבודה היא שזה יכול לעזור לאנשים לשמור על הכספים האישיים שלהם ולהפוך אותם ליותר פרודוקטיביים. עבור אנשים מסוימים, ההיבטים הפיננסיים של העבודה שלהם אינם חשובים כמו אחרים. הם עשויים להיות בעבודה שאינה דורשת מהם ידע רב בפיננסים. עם זאת, למי שרוצה ללמוד יותר על הנושא, יש כמה דרכים לעשות זאת מבלי לאבד את הפרודוקטיביות. חברות מסוימות מציעות שיעורים כיצד לנהל כספים בעבודה, בעוד שלאחרות יש אתר אינטרנט או פורטל פנימי שבו העובדים יכולים לקבל מידע על המדיניות והנהלים הפיננסיים של החברה שלהם.

אודות הכותב/ת

Picture of אהרן (ארה'לה) סיני

אהרן (ארה'לה) סיני

אהרון הוא יועץ ארגוני בעל ניסיון עסקי, ניהולי ויזמי רב, המתמחה בניהול והובלת מיזמים ופרויקטים בארגונים עסקים וחברתיים מא' עד ת'. 

הוא מוביל ומלווה תהליכים עסקיים ארגוניים של מיפוי המצב הקיים, ניתוח צרכי הארגון בכל שלבי החיים שלו, בחינת התאמת מצב כח האדם הקיימת לרבות התאמת כישורים ויכולות של העובדים לתפקידם ולתרבות הארגונים, ובניית מבנה ארגוני חדש המתאים לצרכיו העדכניים של כל ארגון במידת הצורך. 

הליווי של אהרון כולל בין היתר תמיכה בתהליכי ניוד עובדים בתוך הארגון, גיוס, הכשרה וניהול של עובדים חדשים, כתיבת נהלי עבודה ועוד.  יש לו גם ניסיון רב בניהול של תקציבים, ניהול רשתות עתירות סניפים וניהול לקוחות, כמו גם הטמעת שירותיות וחווית לקוח, בניית תוכניות עבודה ובקרה על יישומן וביצוען בשטח, ניהול תהליכי שיווק ויצירת שתופי פעולה עסקיים שונים.

לאהרון גם התמחות מיוחדת בתחום החברתי ובהקמה, ניהול וליווי מיזמים בתחום הבריאותי וקשרי הקהילה.

לקוחות פיינאלי נעזרים בכישורים והמיומנויות של אהרון  לצרכי חיזוק התשתיות הניהוליות והארגוניות של הפעילויות העסקיות והחברתיות שלהם משנת 2020.

תוכן עניינים
Picture of יוליה לוי
יוליה לוי

מומחית לניהול פיננסי אסטרטגי והשבחת חברות

תכנים פיננסיים מרתקים מחכים לך בניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן