ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים

ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים

תכנון מס הוא תהליך של עיצוב ויישום אסטרטגיה למזעור מסים. חיוני לתכנן נכון את המסים שלך כי זה יכול לעזור לך לחסוך כסף, כמו גם להפחית את הסיכון לקנסות וקנסות. אחד השלבים החשובים ביותר בתכנון מס הוא לקבוע איזה סוג אסטרטגיה יהיה הטוב ביותר עבורך. זה כרוך בקביעת ההכנסה האישית שלך, ההוצאות, ההשקעות, המצב המשפחתי וגורמים אחרים שישפיעו על חבות המס שלך. פיינאלי קונטרול מספקים ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים, להמשך קריאה:

השאירו את פרטי הקשר שלכם ונחזור אליכם בהקדם כדי שתוכלו לקבל סוף סוף שליטה פיננסית

להלן כמה עצות מועילות בכל הנוגע לתכנון מס אסטרטגי:

– קבע איזה סוג אסטרטגיה יהיה הטוב ביותר עבורך

– שקול את כל מקורות ההכנסה האפשריים – כגון הכנסה עסקית או הכנסה מהשקעות – לפני שתחליט איזה סוג יהיה הטוב ביותר למצבך האישי

מהו תכנון מס לחברות?

תכנון מס חברות הוא תהליך של ניצול קוד המס להפחתת המיסים על החברה ובעלי המניות שלה. הכנה והגשת דוחות המס של התאגיד על מנת שהחברה תשלם כמה שפחות מיסים. לחברות חשוב לנצל את כל הנחות המס והזיכויים הזמינים. התכנון יכול להיות אסטרטגיה שימושית עבור חברות שמחפשות יתרון תחרותי על פני המתחרים שלהן. עם זאת, חשוב לציין שאין להשתמש באסטרטגיה זו כחלופה לניהול פיננסי תקין. תכנון מס יכול להיעשות על ידי תאגידים בודדים או על ידי ענף שלם. לדוגמה, אם תעשייה מפתחת מוצר חדש, ייתכן שהם יוכלו לנכות את עלויות המחקר והפיתוח מההכנסה החייבת שלהם.

למי מיועד תכנון מס?

תכנון מס הוא תהליך שמוודא שלא תקבלו מס יותר מדי. זהו גם תהליך של החלטה על סוג המס שאתה רוצה לשלם ואיזה סוג השקעות אתה רוצה לבצע. ישנם שלושה סוגים של תכנון מס: הימנעות ממס, העלמת מס וציות למס. הימנעות ממס היא כאשר אתה מנסה להפחית את ההכנסה החייבת שלך באמצעות מגוון אסטרטגיות כגון תרומת כסף או מניות. העלמת מס היא כאשר אדם או חברה מנסים להתחמק ממיסים על ידי הסתרת הכנסה מהממשלה באמצעים לא חוקיים כגון הונאה או שוחד. ציות למס הוא כאשר אדם או חברה משלמים את המיסים שלהם במלואם וביושר מבלי לנסות להתחמק ממיסים בכל מחיר.

ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים – טיפים לליווי בתכנוני מס אסטרטגיים

תהליך תכנון המס הוא תהליך מייגע, וחשוב לכם לוודא שאתם לא מבזבזים יותר מדי זמן על פרויקט שלא יניב תועלת. אתה גם צריך להיות זהיר עם המיסים שאתה משלם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הבטחה שלעסק שלך יש אסטרטגיית מס טובה ועל ידי הבטחת שהעובדים שלך מודעים לתקנות המס. כמה מהטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים כשהם מכינים את המיסים שלהם כוללות אי התחשבות במקורות ההכנסה, אי הגשת הגשת בקשה בזמן ואי אסטרטגיה טובה.

תהליך ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים

תכנון מס אסטרטגי הוא היבט חשוב בכל עסק. זה יכול לעזור לחברה להפחית את נטל המס שלה ולהגדיל את השורה התחתונה שלה.

עם זאת, יכול להיות לחברה קשה לבצע תהליך זה ביעילות בעצמה. הם צריכים מומחים שמבינים את התעשייה ואת הניואנסים של חוקי המס של מדינות שונות כדי לוודא שהם לא נתקלים בבעיות עם החוק או העונשים. כאן נכנסות לתמונה משרדי רואי החשבון. הם מסוגלים לספק שירותי תכנון מס אסטרטגי לעסקים, מה שמבטיח שהם לא יעשו טעויות שעלולות לעלות להם כסף או להעניש אותם בקנסות.

תכנון מס בינלאומי

העולם הפך לכפר גלובלי וזה הקל על אנשים לעבוד מכל מקום. עם זאת, עם הצורך לשלם מיסים במדינות שונות, קשה לאנשים לדעת היכן עליהם להגיש את המיסים שלהם. כאן נכנס לתמונה מתכנן מס בינלאומי. הם מומחים במציאת חוקי המס הטובים ביותר והגשת מיסים בקלות. הם גם מספקים הנחיות לגבי כמה מס אתה צריך לשלם במדינות שונות. מתכנן המס הבינלאומי יכול לעזור לך לחסוך כסף על ידי חישוב הדרך הטובה ביותר להגיש את המיסים שלך כך שלא תצטרך לשלם יותר מדי או פחות מדי.

ליווי בתכנוני מס אסטרטגיים – ליווי מקצועי ואישי

אנו חברה שמתעסקת גם בתכנון מס בשם פיינאלי קונטרול ואנו מתמחים בסיוע ללקוחותינו עם צרכי תכנון המס שלהם. אנו מציעים תמיכה מקצועית לצרכי התכנון הפיננסי שלך. צוות המומחים והמקצועיים שלנו מורכב ממומחים העוסקים בתחום מזה שנים רבות. הם יודעים מה נדרש כדי להשיג לך את התוצאות הטובות ביותר האפשריות והם יעבדו איתך כדי להשיג את המטרות שלך. הם יכולים לעזור לך בתכנון הפיננסי, החשבונאי, המיסוי והביקורת שלך בכל הרמות – מיחידים ועד חברות ושותפויות.

אודות הכותב/ת

Picture of יוליה לוי - מייסדת ומנכ"לית

יוליה לוי - מייסדת ומנכ"לית

יוליה לוי, היא יזמת, אשת עסקים ורואת חשבון מוסמכת בישראל וארה"ב, עם ניסיון של כ-20 שנה בתפקידי ניהול וחשבונאות בכירים. בעברה, כיהנה בשורה של משרות מפתח בפירמות רואי החשבון המובילות בישראל ובארגונים נחשבים, ביניהם: EY ודלויט. כיום היא משמשת במקביל לתפקידה ב-Finally, כדירקטורית בחברות ציבוריות בישראל וכחברה במועצת קופת החולים מאוחדת.

תוכן עניינים
Picture of יוליה לוי
יוליה לוי

מומחית לניהול פיננסי אסטרטגי והשבחת חברות

תכנים פיננסיים מרתקים מחכים לך בניוזלטר שלנו

דילוג לתוכן